کمیته بانوان شهرستان میناب در اجرای برنامه ها فرهنگی و ورزشی تلاشی مضاعف داشته باشد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کمیته بانوان شهرستان میناب در اجرای برنامه ها فرهنگی و ورزشی تلاشی مضاعف داشته باشد
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394

کمیته بانوان شهرستان میناب در اجرای برنامه ها فرهنگی و  ورزشی تلاشی مضاعف داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:کمیته بانوان شهرستان میناب در اجرای برنامه ها فرهنگی و  ورزشی تلاشی مضاعف داشته باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویزه شهرستان میناب ، علیرضا پاکدامن در چهارمین جلسه شورای اداری در سال جاری که در سالن جلسسات فرمانداری میناب برگزارشد  با اشاره به 24 خرداد ماه  سالگرد پیروزی دولت  تدبیر و امید این روز بزرگ را به دولت مردان و مردم ایران اسلامی تبریک گفتند.

وی گفت: بیش از 50  درصد از جمعیت  شهرستان را زنان تشکیل می دهند و کمیته بانوان شهرستان باید  بیش از این تلاش کند و در جهت افزایش فعالیت های علمی ، فرهنگی ،آموزشی و دیگر برنامه ها برای بانوان شهرستان  ،تلاش مضاعف داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  با اشاربه موضوعات هسته ای و مذاکرات  هسته ای در ماه های اخیر اظهارکرد: با تلاش ها و برنامه ریزیها صورت گرفته از طرف تیم هسته ای ایران، الحمد الله روند مذاکرات مثبت ارزیابی می شود. ودر آینده ان شا الله شاهد خبرهای خوشی در این زمینه خواهیم بود

 مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در این جلسه  گفت:باتوجه به اینکه سال های گذشته برنامه ریزی ها در کشور به صورت استانی تنظیم می شد در سال جاری برنامه ها شهرستانی محور خواهد بود و به زودی ابلاغ می شود.

وی گفت: ما به دنبال عدالت در جامعه  هستیم و به تفاوت های بین زن و مرد احترام می گذاریم

دکتر فرهنمد پور در ادامه سخنان خود اظهار کرد:در حال پیگیری برنامه های فرهنگی ورزشی و سایر برنامه ها برای اجرای آن در اوقات فراغت بانوان هستیم .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.